Placeholder
Utbyggnaden av bredband med hög kvalitet till allmännyttans fastigheter och bostäder ger oss nya möjligheter att bidra till att lösa flera av de utmaningar som vi har i samhället och som är kopplande till boendet.
Inom energiområdet kan tekniken bidra till minskade utsläpp och ökade möjligheter för den boende att påverka den egna förbrukningen. Inom kvarboendet finns möjligheter att använda tekniken så att fler äldre kan bo kvar i sina bostäder längre. De allmännyttiga bostadsföretagen runt om i landet har varit tidiga att se möjligheterna med den nya tekniken och ligger långt fram i utbyggnad av bredband med krav på öppenhet, konkurrens och standardisering.

Projektet har tittat på hur de nya digitala tjänsterna kan utvecklas, organiseras och drivas med krav på öppenhet, konkurrens och standardisering och pekar ut de behov som finns tekniskt, organisatoriskt och affärsmässigt.
  • Tryckår: 2011
  • Trycksaknr: 13622
  • Antal sidor: 24
  • Leveranstid: 5-10 arbetsdagar
Länkar och filer

Relaterade trycksaker

Frågor?

placeholder+image
Kundtjänst
Kundtjänst/vaktmästeri, Administration
Vaktmästeriet och tar bland annat hand om beställningar och kundtjänstfrågor i vår webbshop.
Vanliga frågor
Hur lång är leveranstiden?
5-10 arbetsdagar, men ofta kortare. Vi försöker alltid skicka produkterna så fort vi kan.
Hur gör jag för att ladda ner en fil?
Du klickar på knappen Ladda ner på den valda produkten. Om du ser ett hänglås behöver du vara medlem och logga in på sajten. Alla som arbetar på ett medlemsföretag kan skapa en inloggning och ta del av låst innehåll och rabatter. Klicka på hänglåset eller logga in i övre högre hörnet på sidan.
Hur får jag min medlemsrabatt?
För att få din medlemsrabatt, behöver du vara inloggad. Alla som arbetar eller är förtroendevalda vid ett medlemsföretag kan skapa en inloggning och ta del av låst innehåll och rabatter. För att registrera dig och skapa ett konto klickar du på Registrera i övre högra hörnet. Har du ett konto och vill logga in, klicka på Logga in i övre högre hörnet på sidan.
Hur handlar jag?
Är du medlem i SABO och vill handla med medlemsrabatt börjar du med att logga in på sidan/skapa ett konto och loggar in.

Använd sökfunktionen och filtrera på till exempel ämne för att se alla artiklar.

Klicka på knappen Lägg till varhelst du ser den på en trycksak. Intill den kan du välja antal och lägga till fler ex om du vill köpa många. Varan/varorna hamnar i din varukorg, en kundvagnssymbol visas då i menyn överst. Siffran som visas intill listar inte mängden du lagt till, utan antalet specifika trycksaker.

Du kan alltid klicka på den symbolen för att se din varukorg.

När du är nöjd med beställningen, klickar du på kundvagnen. Då ser du en sammanställning över det du har lagt till, och kan ta bort eller lägga till antal. Samt tömma varukorgen helt. Är du inloggad ser du din medlemsrabatt.

Sedan fyller du i dina uppgifter. Kom ihåg att läsa igenom köpvillkoren och bocka i rutan att du gjort det. Klicka på slutför beställning, så går köpet iväg och du får strax en bekräftelse i din e-post.
Vad finns det för betalsätt?
I SABOs webbshop betalar du med faktura.